Utilizarea site-ului
Accesarea si cumpararea echipamentelor HoReCa prezentate pe site-ul www.direca.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate mai jos.
Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand comandati produse de pe site-ul www.direca.ro.
Preturile, imaginile, specificatiile tehnice ale produselor si orice alte informatii prezentate pe site, nu reprezinta obligatii contractuale, au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila si fara precizarea motivelor.
Site-ul www.direca.ro este in proprietatea Direca Depo SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.
Confidentialitate
Direca Depo SRL respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor. Va asiguram ca, nu transmitem datele personale ale utilizatorilor site-ului www.direca.ro catre alti terti, datele fiind folosite strict in scopul realizarii unei bune comunicari intre noi si clientii nostri.
Preturi si modalitati de plata
Afisarea preturilor pe site-ul www.direca.ro se face in euro fara TVA datorita faptului ca Direca Depo SRL se adreseaza in special persoanelor juridice care pot deduce TVA-ul. In pretul echipamentelor nu este inclusa punerea in functiune!
Preturile din comenzile plasate online au o valabilitate de 30 zile.
Plata produselor comandate se face in lei la cursul BNR din ziua facturarii in felul urmator:
Plata cu numerar in sistem ramburs, la livrare direct catre agentul curieratului (pentru valorile ce nu depasesc 5000 lei cu TVA inclus).
Plata cu numerar integral la ridicarea produselor din depozitul Direca Depo SRL (pentru valorile ce nu depasesc 5000 lei cu TVA inclus).
Plata integrala prin transfer bancar, caz in care, un reprezentant al Direca Depo SRL se va ocupa de toate detaliile (factura, confirmare plata, termene de livrare etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
Plata prin transfer bancar a unui avans, reprezentand 30% din valoarea comenzii, in cazul produselor comandate care nu sunt in stoc. Situatie in care un reprezentant al Direca Depo SRL se va ocupa de toate detaliile (factura de avans, confirmare plata, termene de livrare etc.), restul de plata urmand a fi achitat la livrarea produselor. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
Plata in rate. Printr-un parteneriat cu Grenke, Direca Depo SRL ofera clienților sai, persoane juridice, PFA si intrep. individuale, o soluție de finațare rapidă și eficinetă pentru utilaje și echipamente HoReCa. In acest caz consultati pagina cu detaliile de finantare dand click aici.
In cazul platilor prin transfer bancar livrarea produselor va fi efectuata numai dupa indeplinirea integrala a obligatilor de plata in contul de lei: RO20 RNCB 0032 0464 6507 0001 deschis la BCR Oradea. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
Plata cu cardul online. Puteti efectua plata online cu orice card bancar emis sub siglele Visa (Visa si Visa Electron) sau Mastercard (Mastercard si Maestro), in conditii de siguranta deplina.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, direca.ro foloseste mobilPay. Informatiile dumneavoastra nu sunt stocate pe serverele direca.ro . Banca si procesatorul de plati sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, iar ei ofera o garantie totala.
- Efectueaza plata cu Cardul Online in baza facturii primite pe adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat.
- Factura contine un buton (link de plata) pe care trebuie sa-l apesi pentru a incepe procedura de plata cu Cardul Online.
- Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Cum comand?
Puteti sa plasati comanada d-voastra direct pe site online, prin telefon sau email. Comanda va fi procesata in cel mai scurt timp de departamentul nostru de vanzari.
In cazul in care preferati sa comandati produsele dorite online, urmati pasii de mai jos:
1. Produsele pe care doriti sa le cumparati pot fi adaugate in cosul de cumparaturi folosind butonul “Adauga in cos”.
2. Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in cosul de cumparaturi puteti sa verificati cosul de cuparaturi, folosind butonul “Vezi cos” aflat in partea din dreapta sus a paginii site-ului.
3. Trimiteti comanda din cosul de cumparaturi utilizand butonul “Plaseaza comanda” aflat in partea din dreapta sus a paginii site-ului.
4. Daca doriti ca produsele sa fie livrate catre d-voastra prin curierat avem nevoie de date precum adresa de facturare, adresa de livrare, modalitatea de expediere si modalitatea de plata pe care va rugam sa le complectati.
5. Imediat dupa plasarea comenzii veti primi un email de confirmare, iar un coleg din departamentul de vanzari va va contacta telefonic pentru a va instiinta cu privire la termenul de livrare.
Pentru a comanda produse de pe www.direca.ro, nu este necesar sa creati un cont de client, insa realizarea unui astfel de cont scurteaza timpul de plasare pentru comenzile viitoare prin memorarea datelor de facturare si livrare.
Livrarea produselor
Produsele comandate se livreaza zilnic in toata tara prin curierat rapid.
In cazul produselor existente in stoc, livrarea se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile primite si confirmate pana la ora 15:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.
In cazul produselor pe care nu le avem in stoc, termenul de livrare variaza intre 2 si 3 saptamani de la plasarea comenzii, in functie de disponibilitatea producatorului.
Produsele sunt livrate in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la destinatie. Livrarea nu include despachetarea, pozitionarea sau asamblarea produselor.
Punerea in functiune a echipamentelor nu este inclusa in pret, fiind un serviciu aditional care poate fi oferit de catre colaboratorii nostri din toata tara.
Va rugam sa refuzati primirea coletului in cazul in care observati deteriorari ale ambalajului exterior. In situatia in care decideti sa acceptati coletul, va solicitam sa intocmiti un proces-verbal de constatare a daunelor impreuna cu agentul de livrare. Intocmirea acestei documentatii este esentiala, deoarece, in absenta unui proces-verbal de constatare a daunelor, orice posibile reclamatii ulterioare nu vor putea fi solutionate.
Costurile de transport
Costurile de transport variaza in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tariful de transport este stabilit de catre firma de curierat. Compania noastra nu are nici un beneficiu de pe urma costurilor de transport.
Pentru comenzi mai mari de 2000 lei, livrarea produselor este gratuita oriunde pe teritoriul Romaniei. Costurile de transport cad in sarcina clientului, in cazul comenzilor cu valoarea totala mai mica de 2000 lei. Costul transportului se achita direct curierului in momentul receptiei produselor.
In cazul in care clientul se razgandeste, iar produsele au fost livrate din depozitul Direca Depo SRL catre acesta, cheltuielile de transport sunt suportate dus-intors de catre client.
Pentru livrari in afara tarii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon din sectiunea Contact.
Garantia
Conditiile de garantie pentru produsele comercializate de firma noastra sunt conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie standard este de 12 luni. Termenul de garantie acordat bunurilor este specificat in Certificatul de Grantie.
Returnarea produselor
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
- In cazul persoanelor fizice:
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca se retrage din prezentul contract, completand formularul de retur, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (nu se accepta colete care prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice sau urme de folosire excesiva). Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Expedierea se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu deschidere la livrare.
- In cazul persoanelor juridice:
Acestea nu au calitate de consumator, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor, Confom Legii 449 /2003
Daca s-a livrat un alt produs, diferit de cel comandat, clientul trebuie sa solicite in termen de 24 de ore returnarea lui pentru a fi inlocuit cu produsul solicitat initial. In acest caz toate cheltuielile de transport tur-retur vor fi suportate de firma noastra.
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru completand Formularul de retur.
Vom rambursa prețul produselor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de retragere, prin transfer bancar în contul furnizat în scris de client, la completarea formularului de retur.
Litigii
Orice litigiu, neintelegere sau reclamatie vor fi solutionate conform legislatiei in vigoare.
Protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal
Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina Prelucrarea datelor.